Saturday 25 February 2012

malang tapi best

hye semua .. aku dah lama ta buad post baru seba aku malas na taip banyak banyak tapi hari ni aku rasa na tulis sebab aku ta tau na luahkan dekat siapa lagi..dulu aku bercinta dengan dia tapi ta kekal , hanya setakat 6 bulan je..tapi lepas kami putus kami langsung ta contact lagi dan lepas tu aku jumpa lagi seorang yang baik jugak namun, dia pergi..tapi kenapa dia pergi ?? ada ke aku buad salah dekat dia ..masa aku dah sayang dia ,masa tu juga dia pergi !! aku sedih, aku meronta ..na buad macam mana ? dah orang ta sayang kan , buad apa na paksa orang tu..ta guna pun...kemudian aku singel, aku bosan sampai satu tahap aku asyik nangis je sebab fikir pasal yang lepas lepas ..aku ta dapat lupakan apa yang berlaku antara aku dan mereka dua orang..tiba tiba tanpa disangka sangka muncul seorang hamba Allah yang sangat baik, ambik berat, jaga aku dengan penuh ikhlas ..aku bahagia bila dia hadir dalam hidup aku dan memberi semangat baru untuk aku belajar, fokus untuk periksa, jangan percaya sangat dengan cinta monyet..wooowww ! aku tabik kat dia sebab dia serik untuk bercinta lagi dan takut diduai pada orang orang yang tidak setia..

samapai situ dulu ya !!
daaa ~
salam