Friday 16 December 2011

bangang lorh !!

hey peeps !!

aku na citer nie tentang sorang budak..die nieh member cousin aku "shera", satu ary aku die pegi Alamanda then die pown follow, time na follow tuh die tnye aku boley ajax kwn die ta n aku ckp "okayh, apew slah nyer" so, bile dah sampai kt sane kiteorg jlan2 dlu smbil tnggu member die..tngh tnggu tuh rse lapar plak so, gi makan kt BIG APPLE..syok pnye mkn trlupe adew lgi sorang yg ta jmpe lgi..then kiteorg kluar dri alamanda n tnggu die dkt dpn shopping mall tuh, tnggu pnye tnggu dah na 30 mnit tnggu die..so, kiteorg apew lgi msok blik lah dlm shopping mall tuh then pegi lah dkt bju2 baby..tngh plih2 tibe2 adq bdk tuh tepon, die ckp bdk tuh ta bley pegi sbab adew masalah peribadi..hmm, saba jew lah..so, kamy pown jlan brdue jew kt situ...kiteorg rncang na tngok wyang citer DATIN GHAIRAH pkol 2:45..so, na isi mse pegi lah jlan kt sane tngok tuh, tngok nie..skali bile cheq blik ne tiket nyerr bley hilang plak..kiteorg pegi lah cari kat mrate2 tmpt tpi apew kn daye ?? ttp ta jmpe..so, kiteorg amik kputusan na blik umah jew sbab duet dah abes..hahahahaha !! sediyh kn citer aku ??





okay, bye..
Salam ~
take care for yourself kayh..