Sunday 18 December 2011

Datangnya Dari Hati Kita Sendiri ~

hey peeps !!
sye na citerr skit..smlm aku pegi putrajaya ngan pak usu aku skeluarga..
kamy gi umah kak yana..kat umah die adew rmai sngt sdare mare , , tpi aku ta brgaul sngt sbab rmai yg aku ta knl..rumah kak yana tuh rumah flat n of course lah kt bwah adew taman..
naseb bek adew taman tuhh untukk ilang kn bsan..hikhikhik "JGN MRAH SHERA KALO KOE BCE LAH"
then kak yana tuh adew anak nme nyerr SOPEA..bdak nyerr tmbam sngt but chomell..n dye tngh ngandung ank kdue..aku ngan spupu aku apew lgi tngh dok bosan2 tuh trun lah bwah men tmn pstu adew sorang mamat niieh asyik tngok kiteorg jew , ,naseb bek aku ta ngamuk kt situ..hmm , , tpi best arh men taman tuh walo pown ujan hakhakhak !!!
for kak yana congrats for your baby kayhh

dada ~
salam . .